Ινδία στο Κατάρ με αυτοκίνητο ταξινομημένο στην Κεράλα: Η οικογένεια σε επικό ταξίδι φτάνει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα – Ειδήσεις

Έχουν διανύσει πάνω από 5.700 χιλιόμετρα σε δύο εβδομάδες και δεσμεύονται στο ταξίδι τους για το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA

Ο KVT Ashraf και η οικογένειά του έφυγαν με το οικογενειακό τους αυτοκίνητο για να παρακολουθήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA. Φωτογραφίες: Παρέχονται

Δημοσίευσε: Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022, 6:31 π.μ

Το ποδόσφαιρο και τα ταξίδια είναι δύο πράγματα με τα οποία ο KVT Ashraf είναι πιο παθιασμένος. Και τις τελευταίες 23 ημέρες, ο Κεραλίτης και η οικογένειά του ήταν καθ’ οδόν για το Κατάρ και παρακολουθούσαν αγώνες του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIFA που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ο πατριάρχης της οικογένειας, οδηγώντας από την Κεράλα της Ινδίας, είπε ότι αποφάσισε να πάει στο ταξίδι, ώστε η οικογένεια να έχει χρόνο να δεθεί. «Ο τελευταίος μήνας ήταν καταπληκτικός», είπε ο KVT Ashraf. «Περάσαμε όλη την ώρα μιλώντας, πειράγματα και απολαμβάνοντας ο ένας την παρέα του άλλου. Μερικές φορές ξεχνάμε να ενεργοποιήσουμε τη μουσική επειδή είμαστε τόσο απασχολημένοι με τη συζήτηση».

Ο Ασράφ, η σύζυγός του Σαχάνας, ο γιος του Αμπντουλάχ Ιμπνού Ασράφ και ο ανιψιός Μοχάμαντ Φαράζ ξεκίνησαν με την Toyota Innova από την πόλη Καννούρ της νότιας Ινδίας στις 30 Οκτωβρίου. Μετά από περισσότερες από δύο εβδομάδες ταξιδιού μέσω της Ινδίας, η οικογένεια έφτασε στο Ντουμπάι την περασμένη εβδομάδα, όπου η κόρη του Ασράφ Ακσάνα Μπεγκάμ και ο σύζυγός της Ιρφάν ενώθηκαν μαζί τους.

Ο KVT Ashraf και η οικογένειά του εκδιώχθηκαν από την πόλη του

Από τα ΗΑΕ, η οικογένεια θα περάσει από το Ομάν, το Μπαχρέιν, το Κουβέιτ και τη Σαουδική Αραβία πριν φτάσει στο Κατάρ. Εκεί θα μείνουν με τους γονείς του Φαράζ, που ζουν στο Κατάρ.

Αφού έφτασαν στο Ντουμπάι με ένα δεξιοτίμονο όχημα ταξινομημένο στην Κεράλα, τους σταμάτησαν σε πολλά σημεία από λάτρεις του ποδοσφαίρου. «Μια μέρα ήμασταν σε έναν κυκλικό κόμβο όταν ένας Άραβας άρχισε να αναβοσβήνει τα φώτα του», είπε ο Αμπντουλάχ. «Όταν σταματήσαμε, μας ρώτησε αν θα πηγαίναμε στο Κατάρ και είχε μια μακρά συζήτηση μαζί μας. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία. Γνωριστήκαμε και κάναμε φίλοι με τόσους πολλούς ανθρώπους. Τόσοι έχουν έρθει να βγάλουν φωτογραφίες μαζί μας».

Η οικογένεια έχει κλείσει εισιτήρια για να παρακολουθήσει τον αγώνα της Γερμανίας με την Κόστα Ρίκα την 1η Δεκεμβρίου. «Ελπίζουμε να πάρουμε εισιτήρια για τους προημιτελικούς και τους ημιτελικούς επίσης», είπε ο Ιρφάν.

Φάση προγραμματισμού

«Ήμουν πάντα λάτρης του ποδοσφαίρου», είπε ο 56χρονος Ασράφ. «Όταν λοιπόν ακούσαμε ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο επρόκειτο να διεξαχθεί στο Κατάρ το 2022, σκέφτηκα ότι έπρεπε να το παρακολουθήσουμε ζωντανά».

Η οικογένεια σταματά για μια ανάσα κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού στην Ινδία

Η οικογένεια σχεδίαζε αρχικά να πετάξει στο Κατάρ. «Κλείσαμε τα εισιτήρια για τον αγώνα πολύ πριν από το τουρνουά», είπε ο Αμπντουλάχ, ένας επιχειρηματίας. «Ο πατέρας μου άρχισε να μιλάει για να πάει στο Κατάρ. Στην αρχή δεν το έπαιρνα στα σοβαρά, αλλά μετά άρχισα να το σκέφτομαι καθώς περνούσαν οι μέρες. Έτσι πέρασα τις επόμενες εβδομάδες ερευνώντας και λαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες άδειες».

Το αρχικό σχέδιο ήταν να οδηγήσει σε όλο το μήκος οδικώς. «Ωστόσο, σύντομα έγινε σαφές ότι η λήψη αδειών για το Πακιστάν θα ήταν πρόβλημα», είπε ο Ασράφ. «Έτσι αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε στη Βομβάη και να στείλουμε το αυτοκίνητο στον Τζεμπέλ Άλι».

Πριν ξεκινήσουν, η οικογένεια ζωγράφισε και κόλλησε αυτοκόλλητα για το ταξίδι. «Έχουμε ελέγξει επίσης όλα τα μηχανήματα και έχουν γίνει οι απαραίτητες επισκευές», είπε ο Faraz.

Το ταξίδι

Για την οικογένεια, το ταξίδι μέσω της Ινδίας ήταν ομαλό και εύκολο. «Οι άνθρωποι ήταν εξαιρετικά ευγενικοί μαζί μας και απολαύσαμε το ταξίδι μας», είπε ο Shahanas. Ήταν υπεύθυνη για τα σνακ. «Μου αρέσει να φέρνω πάντα ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα», είπε. «Επίσης, μου αρέσει να δοκιμάζω τα τοπικά φρούτα όπου σταματάμε. Ήταν το αποκορύφωμα του ταξιδιού μου.»

Καλύπτοντας περίπου 250 χιλιόμετρα την ημέρα, η οικογένεια μένει σε ξενοδοχεία και ενοικιάζεται σπίτια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της. Από τότε που έφτασαν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την περασμένη εβδομάδα, είναι απαραίτητο να επισκεφθούν κάθε εμιράτο και να δουν τα αξιοθέατα. «Το όλο θέμα του ταξιδιού ήταν να επισκεφτούμε εμβληματικά μέρη που δεν θα βλέπαμε διαφορετικά», είπε ο Ασράφ. «Έτσι πήγαμε στο Jebel Jais, είδαμε το Burj Khalifa και γυρίσαμε τη χώρα με το αυτοκίνητό μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Εγγεγραμμένο όχημα Kerala στη Sharjah

Για τον Αμπντουλάχ δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητό του. «Έχω ταξιδέψει σε 18 πολιτείες της Ινδίας με αυτό το αυτοκίνητο», είπε. Ωστόσο, ο πατέρας του παραπονέθηκε ότι ο Αμπντουλάχ ταξίδευε πάντα με τους φίλους του. «Τη στιγμή που κάνει διακοπές, βγαίνει με τους φίλους του», παραπονέθηκε αστειευόμενος ο Ασράφ. «Αυτή τη φορά του ζήτησα να έρθει μαζί μας για να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί».